donderdag 13 april 2017

Kaart met Di's Digistamp


Hallo allemaal,

Een eenvoudig gelaten kaart. Heerlijk aan het kleuren geweest.
Deze digi is van Di's Digistamp.
Zo schattig. Ingekleurd met Action markers.
Persoonlijk vind ik ze wel goed kleuren. Soms lopen ze een beetje uit buiten de lijnen. Ik denk dat het aan het papier van mij ligt. Alleen volgens mij is dit niet mijn stijl qua kleuren met markers. Ik vind het mooi om te doen maar of dit is wat bij mij past. blijf ik toch twijfelen.
Ik wilde altijd wel een workshop copics kleuren volgen maar door dit ben ik toch geneigd naar potloden.
Markers is prima voor kleine details, voor mij. 


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 

Groetjes Dora

spring or easter

17 opmerkingen:

  1. SCHITTEREND dit kaartje Dora...en het schattige stempeltje weer zooooo mooi ingekleurd....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaartje prachtig Dora, alsook het kaartje dat ik vandaag in mijn brievenbus vond.
    't Is zo leuk om te zien, waar jullie allemaal rekening mee houden om het zo persoonlijk mogelijk te maken.
    Tof gedaan.
    Ik denk dat jij nog een keuze moet maken tussen de prijzen, want ik weet nog niet waar ik het nu moet plaatsen. Doe je dat even, als je er de tijd voor hebt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Carla,
      Wat fijn dat je het kaartje al hebt ontvangen. Dat is best snel. Ik zal eens kijken op je blog. Had ik helemaal niet bij stil gestaan dat je ook nog iets weggaf. Ik dacht alleen, dat ik je een kaart wilde sturen. ((:

      Verwijderen
  3. Prachtige kaart,Dora.Schattige digi en zo mooi ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ADORable Dora..love the cute little chicks looking up at her and fabulous colouring..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt het afdrukje heel mooi ingekleurd, mooie kaart met de strik!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, what an adorable card. Love the image.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a pretty card Dora, a sweet image and beautiful colouring.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje van een kaart Dora en zo mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, wat 'n skattige prentjie en jy het dit so pragtig ingekleur, Dora!!!!! So mooi afgerond met die rooi strik en klein rooi raampie buite-om!!!!! Tog te pragtig!!!!!
    Groete en geniet die Paasnaweek!!! Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a sweet little one and the chicks are darling. Love her hair.

    Hugs
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Dora,
    heel leuk dit kaartje ne mooi ingekleurd,
    maar ik begrijp heel goed wat je bedoeld,
    alcoholmarkers bloedden vaak door en dan heb je minder controle,
    bij potloden is dat niet het geval..
    Mijn voorkeur gaat uit ook uit naar potloden of aquarelpotloden, daar kan ik ook altijd beter mee uit de voeten...
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Very pretty card!! Thank for playing with us at Di's Digi challenge this week.
    Nathalie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous, super cute! Thanks for joining us at Di's Digi Designs Challenge and using one of Di's images:)
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen