dinsdag 5 juli 2016

Kaart

Hallo bloggers en kijkers,

Welkom, mijn tweede post van vandaag. Ik denk dat ik iets niet goed gedaan heb want ik kom er achter dat je geen linken erbij mag doen voor 'verkoop' en bloghops bij de CityCrafter challenge. Ik was daar gast-designer en dan moet je een goed voorbeeld zijn voor anderen. (;
En ik heb bij mijn vorige bericht natuurlijk mijn link erbij gezet omdat Ela een kaart heeft gemaakt voor mijn Doortje-Digi- blog en de verrassing....
Dus dan alsnog een tweede bericht van mij vandaag.

 Ela heeft een pracht van een kaart gemaakt met een nieuwe digi!! En er is daar een kleine verrassing.....

 Ela have a card made with a new digi!! And there will be a little suprise.....


De vorige kaarten kon ik vooruit werken en zijn voorgeprogrammeerd.
Dit kaartje heb ik het niet gedaan.
Dit kaartje ging niet vanzelf, tjonge wat heb ik een moeite gehad met deze sketch van de liftchallenge.
Vanmorgen toch maar even rustig aan de knutsel. Want het laat je toch niet los als iets niet lukt.


Uiteindelijk dit kaartje ervan gemaakt.




Groetjes Dora

Sketch
mannenkaart






12 opmerkingen:

  1. Een stoere kaart Dora.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave lift! Ik vind hem stoer in deze kleuren en met sterren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou je moeite is niet voor niets, Dora.
    Ik vind het een super mooi kaartje, leuk dei kleuren combi.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou , toch fijn dat het je niet losliet en dat je doorging want het is een heel mooie en stoere lift geworden! gaaf die kleuren, sterren, de zwarte accenten en en klusattributen! Dank je wel voor het meeliften, Dora!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk dat je dan toch doorging! Het is ook best heel anders als je zelf altijd maakt, kan me voorstellen dat het dan ook lastig is soms. Toch vind ik dat jij eigenlijk alles wel kunt, want het resultaat is altijd zo mooi! Ook deze is weer super mooi geworden. De aanhouder wint zullen we maar zeggen. dank je wel Dora!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaart super leuk!!!
    Toffe kleuren en een kei gave mannenkaart. Ik heb me vandaag ook met de lift challenge bezig gehouden. Ik toon hem morgen! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart en erg mooie kleuren ik houdt ervan.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kleuren, de sterren, ik vind het een toplift!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een hele gave lift geworden Dora. Top!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi geworden! Soms is dat het beste, even laten liggen en de volgende dag gewoon weer kijken, dan lukt het vaak veel beter. Je kaartje hieronder is ook gaaf. EN at je schrijft over dat boek en de bladzijden, dat snap ik heel goed!
    Groetjes en dank je voor het meedoen bij K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Dora,
    wat een leuk en fris kaartje, mooi gemaakt!
    Ook onderstaand kaartje en het kaartje met de house-mousjes vind ik ook weer supermooi!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen